✓ Glikoz Şurubu Yok ✓ Aroma Maddesi Yok
✔ İlave Şeker Yokㅤㅤ✔ Koruyucu Yok
✔ Süt Tozu Yokㅤㅤ✔ Renklendirici Yok
✔ Tatlandırıcı Yok ㅤ✔ Gluten Yok
✓ Glikoz Şurubu Yok ✓ Aroma Maddesi Yok
✔ İlave Şeker Yokㅤㅤ✔ Koruyucu Yok

İADE VE İPTAL KOŞULLARI

 

SİPARİŞ İPTALİ

www.baldo.com.tr’den satın aldığınız ürünleriniz henüz kargoya verilmediyse, 0 216 316 00 85 numaralı telefonu arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. Böyle durumda ödemeniz 10 gün içerisinde tarafınıza iade edilir. Eğer kargonuz yola çıktıysa, ürün elinize ulaştıktan sonra iade prosedürü işleyecektir.

Diğer tüm soru, görüş ve siparişleriniz için; iletisim@baldo.com.tr adresine mail atabilir, ya da 0 216 316 00 85 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

 

 CAYMA HAKKINI KULLANMA

www.baldo.com.tr’den aldığınız bir ürünü elinize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde iade etme hakkına sahipsiniz. Bu hakkınızı kullanmanızı engelleyen istisnai durumlar aşağıda belirtilmiştir.

 

 İADEYE UYGUN OLMAYAN ÜRÜNLER

• Hızlı bozulan ürünler (dondurma)

• Son kullanım tarihi geçen ürünler

• Cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış, barkodunun hasar almamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

 

 İADE PROSEDÜRÜ ADIMLARI

İade etmek istediğiniz ürünler yukarıdaki şartlara uygunsa, bu hakkınızı kullanabilmeniz için, ürünü teslim aldığınız günden itibaren 7 gün içinde iletisim@baldo.com.tr ‘ye mail ile ya da 0 216 316 00 85 no’lu telefona bilgi vermeniz yeterli olacaktır. Bu aşamada, bizim hizmetlerimizi iyileştirebilmemiz adına, iade nedeninizi kısaca bildirmenizi rica ediyoruz

 Sonrasında, müşteri temsilcimizin sizi yönlendireceği şekilde, ilgili kargo firmasına giderek, iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.

 Cayma hakkının kullanılması halinde, teslim edilen ürünün, KARGO TESLIM TUTANAĞI ÖRNEĞİNİN ve FATURA ASLININ iadesi zorunludur. Ürünün, bu belgelerle birlikte, elimize ulaşmasını takip eden, 10 gün içerisinde, ürün bedeli alıcıya iade edilir. Fatura aslı ibraz edilmezse KDV tutarı ve varsa diğer yasal yükümlülüklerden kaynaklanan meblağlar iade edilmez.

 Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürünün kargo masrafı BALDO.COM.TR tarafından karşılanır.

Cayma hakkı dışında kalan durumlarda farklı bir süreç işletilecektir.

 

KARGONUZU TESLİM ALIRKEN DİKKAT ETMENİZ GEREKENLER

Lütfen kargonuzu aldığınızda, kargo elemanı kapınızdan ayrılmadan önce kutunuzu açarak; her şeyin sağlam olup olmadığına bakarak, kargonuzu teslim alınız!

 

HASARLI OLDUĞU DURUMDA TESLİM ALMAYINIZ!

Sevkiyattan kaynaklanan bir hasar varsa, bunu anında tespit etmek adına; hasarlı kolinin fotoğrafını çekerek, kargo elemanına bir tutanak tutturmanız gerekir. Daha sonra bu tutanağın ve kargonun fotoğrafını iletisim@baldo.com.tr adresine gönderirseniz, biz iadenizi takip ediyor ve sizinle bağlantıya geçiyor olacağız.

 

Hasarlı ürün iadelerinde, kargo elemanına tutturacağınız bir tutanak ve hasarlı olan ürünü kabul etmemek, sizi vakit kaybından koruyacak ve işinizi kolaylaştıracaktır…