İADE VE İPTAL KOŞULLARI
SİPARİŞ
İPTALİ
www.baldo.com.tr’den satın aldığınız ürünleriniz henüz
kargoya verilmediyse, 0 216 316 00 85 numaralı telefonu arayarak siparişinizi
iptal edebilirsiniz. Böyle durumda ödemeniz 10 gün içerisinde tarafınıza iade
edilir. Eğer kargonuz yola çıktıysa, ürün elinize ulaştıktan sonra iade
prosedürü işleyecektir.
Diğer tüm soru, görüş ve siparişleriniz için;
iletisim@baldo.com.tr adresine mail atabilir, ya da 0 216 316 00 85
numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
CAYMA HAKKINI KULLANMA
www.baldo.com.tr’den aldığınız bir ürünü elinize ulaştığı
tarihten itibaren 7 gün içerisinde iade etme hakkına sahipsiniz. Bu hakkınızı
kullanmanızı engelleyen istisnai durumlar aşağıda belirtilmiştir.
İADEYE UYGUN OLMAYAN ÜRÜNLER
• Hızlı bozulan ürünler (dondurma)
• Son kullanım tarihi geçen ürünler
• Cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış,
bozulmamış, barkodunun hasar almamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına
bağlıdır.
İADE PROSEDÜRÜ ADIMLARI
İade etmek istediğiniz ürünler yukarıdaki şartlara uygunsa,
bu hakkınızı kullanabilmeniz için, ürünü teslim aldığınız günden itibaren 7 gün
içinde iletisim@baldo.com.tr ‘ye mail ile ya da 0 216 316 00 85 no’lu telefona
bilgi vermeniz yeterli olacaktır. Bu aşamada, bizim hizmetlerimizi
iyileştirebilmemiz adına, iade nedeninizi kısaca bildirmenizi rica ediyoruz
Sonrasında, müşteri
temsilcimizin sizi yönlendireceği şekilde, ilgili kargo firmasına giderek,
iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Cayma hakkının
kullanılması halinde, teslim edilen ürünün, KARGO TESLIM TUTANAĞI ÖRNEĞİNİN ve
FATURA ASLININ iadesi zorunludur. Ürünün, bu belgelerle birlikte, elimize
ulaşmasını takip eden, 10 gün içerisinde, ürün bedeli alıcıya iade edilir.
Fatura aslı ibraz edilmezse KDV tutarı ve varsa diğer yasal yükümlülüklerden
kaynaklanan meblağlar iade edilmez.
Cayma hakkı
kapsamında iade edilen ürünün kargo masrafı BALDO.COM.TR tarafından karşılanır.
Cayma hakkı dışında kalan durumlarda farklı bir süreç
işletilecektir.
KARGONUZU
TESLİM ALIRKEN DİKKAT ETMENİZ GEREKENLER
Lütfen kargonuzu aldığınızda, kargo elemanı kapınızdan
ayrılmadan önce kutunuzu açarak; her şeyin sağlam olup olmadığına bakarak,
kargonuzu teslim alınız!
HASARLI
OLDUĞU DURUMDA TESLİM ALMAYINIZ!
Sevkiyattan kaynaklanan bir hasar varsa, bunu anında tespit
etmek adına; hasarlı kolinin fotoğrafını çekerek, kargo elemanına bir tutanak
tutturmanız gerekir. Daha sonra bu tutanağın ve kargonun fotoğrafını
iletisim@baldo.com.tr adresine gönderirseniz, biz iadenizi takip ediyor ve
sizinle bağlantıya geçiyor olacağız.
Hasarlı ürün iadelerinde, kargo elemanına tutturacağınız bir
tutanak ve hasarlı olan ürünü kabul etmemek, sizi vakit kaybından koruyacak ve
işinizi kolaylaştıracaktır…